tirsdag den 2. oktober 2007

Kursus igen igen

Denne og næste uge byder på 2. modul af min praktikvejlederuddannelse. Det er faktisk rigtig fedt at komme afsted igen. Også selvom den så igen står på opgaveskrivning i næste uge. Heldigvis gik det fint med den sidste opgave. God respons, både fra underviser og medstuderende i studiegruppen. Så jeg har tiltro til, at det nok skal gå endnu engang. Jeg ved godt nok ikke, hvad jeg skal skrive om endnu...men mon ikke der nok skal poppe en idé op inden næste fredag?

2 kommentarer:

et cetera sagde ...

Er sikker på at du får en kanon-idé - bare lad være med at tænke over det - så er den der lige pludselig - du ved, a la film hvor hovedpersonen pludselig sætter sig op i sengen midt om natten - NU ved jeg det ... ;-D

Anonym sagde ...

et cetera, dagens gode nyhed er faktisk, at vi slipper for opgave nr. 2!! Vores underviser idag, som også er den "ansvarlige" for vores uddannelse, fik åbenbart ondt af os, og foreslog, at vi gemmer krudtet til den store, afsluttende opgave. Vi jublede! Så kan vi i stedet fordybe os i undervisningen, uden hele tiden at tænke "Kan jeg bruge det her i opgaven?". Så det er bare rigtig fedt! :-)