søndag den 21. december 2008

Julen er hjerternes fest...

...og jeg skal da ellers lige love for, at her er hjerter! Jeg er nærmest gået amok med at klippe julehjerter i år. Julekort, dørpynt, til og fra kort...alt er hjerter. De er så sjove at lave, fordi de alle bliver forskellige. Og når man, som jeg jo må indrømme jeg kender lidt til, er typen, der køber papir og karton "bare" fordi det er lækkert...ja, så har man efter lidt søgen i gemmerne mulighed for at lave rigtig mange hjerter. Og fine bliver de altså. Synes jeg selv, i hvert fald. :-)








5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ih, hvor hjerteligt... ;-)

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Af hjertet tak, frk. Bibo... :-D

Lene sagde ...

Hvad hjertet er fyldt af.... jeg er vild med dine hjerter :-)

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Tak, Lene...hjerteligt tak! ;-D

Pernille sagde ...

Det ER i hvert fald nogle rigtig fine hjerter!

Glædelig jul til dig og dine