mandag den 30. juli 2007

Forvirret?! Tror jeg nok!

Dagens projekt må blive at få indkøbt et digitalt kamera. Jeg har et udemærket, gammeldags analogt et af slagsen...men at skulle vente på fremkaldelse og scanne papirbillederne ind, det holder jo ikke! Der skal fotos på bloggen og det skal være snart.
Derfor har jeg været i gang med at sondere terrænet....hvilket kamera kan hvad og til hvilken pris. Og jeg er mere forvirret nu, end da jeg begyndte. Det er jo en jungle at hitte rundt i!
Men jeg har valgt et par stykker ud som jeg vil kigge lidt nærmere på. Så vil tiden vise, om der bliver indkøbt et allerede i dag. Man har jo lov at håbe...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, og så vil du, som jeg være indehaver af et dejligt analogt fotografiapparat, som man ikke liiiige ved, hvad man skal gøre ved. Sælge? nej ingen vil købe.. Smide ud? nej, det er det for godt til. så hvad gør man så . IND I SKABET med det ...måske engang? God fornøjelse med det digitale, det er bare så godt. I starten økonomiserer man (jeg) med antallet at billeder, som dengang med en 24 eller 36 billeders film ti hi

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Ja, egentlig er det jo skørt, for det gamle kamera fejler intet...men det er altså bare nemmere med digitalt. I hvert fald når jeg får helt styr på manualen!:-)

Ella sagde ...

Velkommen i blogland, Lea - og held og lykke med valg af kamera. Jeg elsker mit lille Canon 800IS - det kan alt det jeg har brug for - og en masse mere, som jeg ikke har lært endnu :-)

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Mange tak, Ella!
Ja, der er nok mange tekniske finesser, man ikke lige får brugt så meget...men fedt, at de er der. :-)