søndag den 16. maj 2010

Barselsgave



Jeg har strikket en lille trøje til en dreng, der var i vente næste weekend, men som min nevøs kone fødte i nat. Trøjen var ikke færdig. Det er den så nu. Der manglede jo også bare at blive samlet masker op til hals, strikket tre omgange ret og syet fire knapper i. Så hvorfor det ikke var gjort for længe siden er et mysterium. Men nu ligger trøjen i hvert fald fint pakket ind, og klar til morgendagens barselsbesøg. Velkommen til verden, Oskar!

P.S. Farverne på trøjen er altså ikke helt så mørke som på billedet.

6 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Hvor er den fin trøjen og pakken er fint lavet med papirmosaik...me like!

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Tak, Kirsten...jeg er heller ikke helt utilfreds med resultatet. :-D

Lea sagde ...

Det er mystisk? Jeg får ikke dine indlæg med posten, så må jeg selv hold øje med dig:-)
Jeg synes at både kort og trøje er meget fine, og kunne ikke gøre det bedre selv.

Lea (Lyriklogik) sagde ...

He he...ja, så må du holde øje med mig, Lea P.;-D

Og mange tak for ros...labber det i mig. :-)

Lea sagde ...

Vejrudsigten siger, at du godt kan lægge sokkerne væk.

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Lea P...ja, heldigvis har den stået på bare fødder nogle dage efterhånden...de trængte også til noget kulør. :-D