tirsdag den 11. november 2008

Sørme så...et indlæg til!

Jo jo, pludselig kommer der indlæg i stride strømme...som den regn, jeg netop var ude i. Heldigvis var jeg udstyret med paraply. For byturen var nødvendig. Der skulle købes fødselsdagsgave til vores niece og der skulle byttes støvler til fruen selv. Købte i lørdags et par fede, korte, røde støvler...lidt ørkenstøvleagtigt...regner med, at mine læsere er så gamle, at de husker modellen. ;-) Men størrelsen var alligevel ikke helt god, så et nummer mindre måtte med hjem i dag.

Og så var det, at jeg købte en lille gave til mig selv. Det må man godt engang imellem. Man skal, faktisk. Og når nu det går til et godt formål er der da slet intet at betænke sig på. Det sødeste guldbelagte armbånd kom med hjem. De foregående års broche og halskæde har jeg også i gemmerne. Endnu en god grund til, at armbåndet bare skulle købes. Samlingen skal jo være komplet.


4 kommentarer:

Lene sagde ...

Det er virkelig smukt, måske skulle jeg finde en butik :-)

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Det skulle du tage og gøre, Lene...ekstra dejligt at kunne forkæle sig selv og vide, at pengene går ubeskåret til et godt formål...det må da være sådan en win win situation. ;-D

Anonym sagde ...

Smuk halskæde, og at pengene går til noget "godt" gør det hele lidt bedre. :)

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Nemlig Johanna...god samvittighed med lidt ekstra bling-bling. :-D